k2FtbBdWr1

“Гаряча лінія області”: майже 11 тисяч звернень за півроку

1

У І півріччі 2016 року “Гаряча лінія області” опрацювала 10 858 звернень громадян. У ІІ півріччі минулого року цей показник становив 7 490 звернень.

Найбільше звернень надійшло від мешканців Пустомитівського та Жовківського районів Львівщини.

У розрізі міст – найчастіше зверталися жителі Львова та Борислава.

“Найбільше звернень прийнято з питань комунального господарства, транспортного обслуговування, соціального захисту населення”, – повідомив директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп`яник.

Нагадаємо, що з 1 січня до  1  липня 2016 року служба 112 опрацювала 25 195 звернень мешканців Львівської області. З цієї кількості звернень 505 було скеровано на екстрену службу 101, 7712 звернень – на 102, 5723 звернень – на 103, 317 звернень – на 104 і 10 858 звернень – на “Гарячу лінію області”.


Розповісти у соціальних мережах



Ще більше новин:

Обличчя АТО. Герой рідної школи
Турківщина приймає Третій світовий конгрес бойків
У ЛОДА уклали угоду про співпрацю у галузі охорони навколишнього середовища
Голова райдержадміністрації Володимир Кирилич взяв участь у Skype-конференції
В ЛОДА затвердили графік громадських слухань щодо регулювання вартості пасажирських перевезень
Відбулося виїзне розширене засідання Колегії управління фізичної культури та спорту обласної державн...