k2FtbBdWr1

Щодня «Служба 112» приймає понад 700 звернень

1

Лише за один день, 3 липня, «Служба 112» опрацювала 702 звернення від мешканців Львівської області. З них 2 звернення скеровано на екстрену службу «101», 79 звернень – на «102», 77 звернень – на «103», 7 звернень – на «104», 537 звернень – на «Гарячу лінію області».

На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше телефонують з питань будівництва, благоустрою, електропостачання та функціонування мереж зв’язку», – повідомив директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп’яник.

Із зареєстрованих звернень на «Гарячу лінію області» у 862 порушено терміни розгляду. Найчастіше терміни розгляду порушує місто Львів. Відтак станом на липень виконавцями Львівської міської ради порушено терміни розгляду 609 звернень.


Розповісти у соціальних мережах



Ще більше новин: